Sista luckan💖

SÄ var dÄ dagen kommen- jullovet Àr slut och vardagen nÀrmar sig med stormsteg.
De sista 3 dagarna har vi nu spenderat i Bangkok pĂ„ ett maffigt hotell bestĂ„ende av ca 750 rum, utplacerat i 3 olika torn som höll ihop av stora lobbyrum och hissar. Det bĂ€sta och Ă€ven hela syftet med resan var sjĂ€lvklart att trĂ€ffa mamma/mormor som blev ett mycket kört Ă„terseende💝 Dock har jag fĂ„tt en konstig kĂ€nsla i magen som inte tidigare infunnit sig. Kan det vara en slĂ€ng av hemlĂ€ngtan tro?!😁😳💖
Dessa dagar har bestĂ„tt av sĂ„ mycket kĂ€rlek, skratt och mys dĂ€r vĂ„ra döttrar strĂ„lat av sin mormors BamselĂ€sning, hĂ„lla-handen promenader, godsaker lek och badaktiviteter. Det roligaste var nog "tuk-tuk"-Ă„kandet, för bĂ„de mormor och barnen😊

Det blev Ă€ven en "lilla julafton" dĂ„ mamma hade med sig lite paket frĂ„n sig, samt julklappar frĂ„n farbror, Kamilla och gammelfarmor Britt. Det var godis till oss alla och Ă€ven smidiga och lĂ€tta (Tack!) leksaker som uppskattades💕

Även ett brev frĂ„n min kĂ€ra vĂ€n Irene, hade hon med sig och Ă€ven det kan ha pĂ„verkat min kĂ€nsla i magen just nu... Tack för att du finns Irene och tillsammans Ă€r vi starkađŸ’Ș💝
Nu sitter jag hÀr, pÄ vÀg "hem" till vÄrt Ban Phe och jobbtankarna har kopplats pÄ dÄ vi börjar redan imorgon! Dock fÄr jag hÄlla mig hemma minst ytterligare en dag, dÄ Lilo fÄtt en smÀrre ögoninflammation och vi vill inte riskera att smitta ner övriga barn.
Vinstlotten att "vabba" valde jag- ja, jag valde faktiskt! Tidigare har jag antingen löst det med andra, eller sĂ„ har Linus mestadels varit hemma, eller sĂ„ har de fĂ„tt följa med pĂ„ diverse arbete/aktiviteter. Men jag har lovat mig sjĂ€lv att göra mina val utefter vad som Ă€r bĂ€st för mig och min familj- och vad kan inte vara mysigare och mer underbart, Ă€n att fĂ„ umgĂ„s och mysa en hel dag med en av de bĂ€sta i mitt liv💖
Med jullovets slut, tar ocksÄ vÄr bloggs "Julkalender" slut, och inlÀggen kommer komma nÄn gÄng dÄ och dÄ, nÀr vi fÄr lite tid över, och verkligen kÀnner att den tiden finns.
SĂ„ om bloggen inte uppdateras, sĂ„ vet ni att vi har fullt upp med att leva vĂ„rt liv och lĂ€gga tiden pĂ„ det som Ă€r viktigast för oss- och hur mycket ni dĂ€rhemma Ă€n betyder, sĂ„ kommer jag Alltid försöka ge mina Ă€lskade 3 StjĂ€rnklara varelser hĂ€r nere, den tid och kraft som de Ă€r vĂ€rdađŸ˜˜â­ïž

Kommentarer:

1 Irene:

Trots min kĂ€nslomĂ€ssiga misĂ€r just nu, sĂ„ Ă€r jag sjukt imponerad över vilken resa mitt lilla kuvert har gjort ihop med din mamma 😊
Inte vilken postresa som helst 😊

Jag hoppas du Àr medveten om att nÀr du vÀl kommer hem sÄ slÀpper jag dig inte igen, haha..
Har givetvis redan pratat med era hyresgĂ€ster och dom har precis börjat inreda MITT rum 😉
Kommer bli awesome!!! 💕

Kommentera hÀr: