30+ men bara 27 grader?

Ja, nu syftar jag inte på grader gällande de första siffrorna, då det ännu är lite kyligt här nere i Thailand. Så det ligger nog faktiskt bara på ca 27 än så länge:)
 
Däremot fyllde jag 30 år i tisdags vilket både mina vänner och familj har uppmärksammat på ett fantastiskt sätt, innan vi åkte. Jag är SÅ lycklig över att ha Er vid min sida.
 
Som sagt, det blev en favorit i repris och nu sitter jag här i Thailand och skriver. Vi bor i samma kvarter men i ett större hus med en stor inramad veranda, som jag nu kan skriva mina inlägg ifrån samtidigt som jag blickar ut över havet ca 200m härifrån.
 
Det mesta här är sig likt, men däremot kommer det ske lite förändring på denna blogg utifrån önskan av Er som följer oss.
 
Kortare text, så ni hinner läsa klart innan batteriet i Ert digitala verktyg tar slut:) samt lite tätare uppdateringar!
För Er som känner mig så tycker jag om att sväva iväg men ska nu i min mogna ålder, försöka följa detta. Som sagt, Thailand är sig likt, det är stränder, sol, varmt, svettigt och lite manana manana. God mat och ganska billigt med det mesta.
 
Något riktigt stort är att vi intalade Lilo att man inte har blöja i Thailand vilket har resulterat i endast 3 olyckor på en vecka- och vi slutade med den även på natten, vilket hon skött varje natt utan någon olycka!
(Sedan vet jag ju inte till fullo vad hon gör när vi befinner oss i havet eller poolen men det man inte vet har man inte ont av! - Heja dig Lilo
 
Förra året köpte vi en cykel med stödhjul till Millie som hon nu cyklar själv på. Hon lärde sig cykla i våras men denna cykeln var lägre, så nu cyklar hon iväg på egen hand utan starthjälp till och med! - Bra jobbat tjejen!
 
En vecka har gått men vi har haft fullt upp med annat så vi har inte tagit så mycket bilder. Så jag avslutar inläget med en bild på vår lilla Lilo som kommit in i manana manana- livet och gör en powernap lite då och då i olika ställningar.
 
Trevlig helg på Er:)
 

Kommentera här: