Att sänka ribban...

Vi gör nog egentligeninte så mycket, har inga inbokade aktiviteter på eftermiddagar, kvällar eller helger, men ändå så går dagarna?!
I Sverige hinner jag massvis av stora saker/aktiviteter på en dag som i efterhand kanske inte mig gett så mycket då jag gjort allt under stress, medan jag här sänker ribban på aktiviteterna och "to do"- listornas innehåll och känner mig effektiv om jag på 3 dagar köpt lite frukt och ägg på marknaden, gåTT en promenad med Lilo, dyktränat lite med Millie och unnat mig en massage. 
Tiden går lika fort, men min hjärna har ett lägre tempo men ändå känner jag mig mer nöjd för mindre saker- Det kanske är det som kallas för kvalite💖 
Helgaktivitet 1: Bolibompadags med "drakens dans"- Check✅
Helgaktivitet 2: Morgondopp i poolen och sedan en egengjord brunch på altanen, lyssnandes på "Ring så spelar vi". - Check✅

Kommentera här: