Skapa ditt eget lagom och fyra nya F💝

Jag hade en plan att skriva om sista F:et och sen ett avslutande inlÀgg. Men det fÄr slÄs ihop till 4 nya F och summa summarum sÄ fÄr dÄ resan FFFFFFFF +!

Det har varit 4 underbara mĂ„nader dĂ€r jag Ă„terigen ska plocka med mig erfarenheter av lugnet, det enkla, och att allting Ă€r möjligt! Att försöka hitta en balans frĂ„n en nĂ€stintill kravlös vardag till vardagen i Sverige. Är den sĂ„ annorlunda- Eller gör vi den annorlunda? Är den sĂ„ stressig- Eller skapar vi stressen? Vad Ă€r egentligen "alla mĂ„sten"? För vem mĂ„ste vi- för vems skull gör vi saker ibland? Det Ă€r SĂ„ viktigt att reflektera över dessa frĂ„gor och att faktiskt tĂ€nka pĂ„ sina nĂ€rmaste först, och den nĂ€rmsta du har- det Ă€r dig sjĂ€lv💖 Detkan lĂ„ta egoistiskt, men om inte du mĂ„r bra, sĂ„ Ă€r det svĂ„rt att föra vidare nĂ„got bra. I slutĂ€ndan slĂ„r det tillbaka mot dig sjĂ€lv. Nu Ă€r jag fyllda 30, ochen herrans massa mer Ă„r hoppas jag det ska bli! Jag tĂ€nker inte vakna upp om 30Ă„r och fundera pĂ„ vad jag egentligen gjort i livet, jag tĂ€nker inte sitta  dĂ€r och Ă„ngra en massa saker och vara bitter genom att skylla pĂ„ andra eller omstĂ€ndigheter runtomkring! Jag tĂ€nker leva nu, och göra det som jag mĂ„r bra av, göra det som gör mig lycklig- och sjĂ€lvklart Ă€r det att min familj Ă€ven ska mĂ„ bra och att vi ska skapa denna lycka tillsammans. Ett givande och tagande och att alltid stĂ„ för det man vill och tycker. Att göra det som kĂ€nns rĂ€tt för dig och dina nĂ€rmaste, och strunta i normer och vĂ€rderingar och ordet normalt/lagom! Det Ă€r DU som bestĂ€mmer vad som Ă€r normalt för dig och nĂ€r det Ă€r good enough/lagom! Alla Ă€r vi lika olika- men lika mycket vĂ€rda💖 
HÀr kommer de 4 sista F:en pÄ vÄr resa i bilder:

Farfar pÄ besök- massage av bÀsta massören!
Fruar- vi Ă€r nĂ„gra som kamperat ihop och haft det mycket trevligt💝
Familj- SĂ„ mĂ„nga vĂ€nner som kommit oss sĂ„ nĂ€ra- som en egen lite "thaifanmilj"💕
Flygplansresa- Slutet gott, allting gott- men det behöver inte vara slut för att allt ska vara gott... Borta bra men hemma bĂ€st- Eller?! 😉

Kommentera hÀr: